Żabka Polska ponownie łączy siły z Grupą MTP
Wspólne wartości i ogromny wpływ na rozwój polskiego handlu. Lider w segmencie convenience, Żabka Polska, ponownie połączy siły z Grupą MTP. Obie strony podkreślają, że dotychczasowa współpraca pokazała, jak ogromny potencjał tkwi w ich partnerstwie.
Wspólne wartości i ogromny wpływ na rozwój polskiego handlu. Lider w segmencie convenience, Żabka Polska, ponownie połączy siły z Grupą MTP. Obie strony podkreślają, że dotychczasowa współpraca pokazała, jak ogromny potencjał tkwi w ich partnerstwie.
Żabka Polska, jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych sieci sklepów convenience w Polsce, stawia na intensywny rozwój. W połowie grudnia 2024 firma świętowała otwarcie sklepu nr 11 000, kończąc ten rok z przytupem. Sieć zapowiada utrzymanie tempa, z planami otwarcia kolejnego tysiąca sklepów w 2025 roku. Firma rozpoczęła także ekspansję zagraniczną. W Rumunii działa już 60. sklepów pod szyldem Froo. W planach na nowy rok jest także sfinalizowanie m.in. procesu wyposażania wszystkich sklepów w piece gastronomiczne umożliwiające serwowanie ciepłego asortymentu na dużą skalę. Jak podkreślają przedstawiciele Żabka Polska, sieć mocno stawia na rozwój gastronomii, by stać się liderem w kategorii street food w Polsce.
Partnerstwo dla przyszłości
Targi POLAGRA co roku przyciągają polskie i zagraniczne firmy z branży spożywczej, w tym producentów żywności, dostawców technologii do jej produkcji czy przedstawicieli sektora HoReCa. Ostatnią edycję targów Polagra odwiedzili właściciele, managerowie i kupcy z niemal 40 krajów. Organizator targów Polagra - Grupa MTP - zwraca uwagę jak ważne dla kolejnej edycji jest rozszerzenie ekspozycji o kolejne segmenty, który przełożą się na kompleksowość oferty. Utrzymany zostanie proeksportowy charakter targów, wzbogacony o nowe formuły networkingu, która pozwolą zarówno wystawcom, jak i zwiedzającym efektywniej wykorzystać potencjał spotkań biznesowych. Równie mocny nacisk położono na obecność sieci handlowych, dzięki którym święto polskiej branży spożywczej nabiera realnych kształtów.
– Targi Polagra pokazały jak ogromny potencjał tkwi w partnerstwie Żabka Polska i Grupy MTP. Intensywny rozwój, innowacyjność i zrównoważony biznes to wartości, które przyświecają naszej współpracy. Jestem przekonany, że przed nami jeszcze wiele wspólnych inicjatyw – komentuje Tomasz Kobierski, prezes zarządu Grupy MTP.
– W Żabka Polska cenimy sprawdzone i owocne partnerstwa, a takim bez wątpienia jest nasza wieloletnia współpraca na wielu polach z Grupą MTP. Mając w pamięci ubiegłoroczną edycję targów, podczas której strefa Żabka Polska cieszyła się ogromnym zainteresowaniem gości targów Polagra, wierzę, że tegoroczna jej odsłona także ich zaskoczy, a nasze stoisko stanie się przestrzenią do nawiązania nowych relacji biznesowych, które mogą zaprocentować w przyszłości – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Targi POLAGRA odbędą się 24–26.09.2025 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.