Organizator:

Warsztaty Customer Journey Map - zaktualizuj strategię i ścieżki klientów

Podziel się

Customer Journey Map to szczegółowa lista interakcji w jakie klient wchodzi z Twoją firmą, marką. Jej przygotowanie pozwala na identyfikację mocnych i słabych punktów ścieżki sprzedaży czy realizacji usług, a to z kolei jest najlepszą bazą do naprawy kluczowych procesów mających wpływ na ocenę działalności restauracji, kawiarni, baru. Dzięki Customer Journey Map można skutecznie budować lojalność klientów, co jest tak istotne w czasach gwałtownych nieoczekiwanych zmian.

Zapraszamy na warsztaty:

Customer Journey Map - zaktualizuj strategię i ścieżki klientów

TERMIN: 28.09.2020 / godz. 15.00

MIEJSCE: MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE

pawilon 5 / Spekear's Corner

 

Podczas warsztatów dowiesz się:

  1. Czym jest Customer Journey Map i dlaczego tworzenie ścieżek klientów i gości jest takie ważne?
  2. Jak zaplanować spójne i skuteczne działania na każdym poziomie spotkania klienta z marką?
  3. Prezentacja narzędzi do budowania ścieżek klientów.

Czas trwania: 60 minut.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny, ale obowiązkowa jest wcześniejsza rejestracja.

Zgłoś udział w warsztatach

Szkolenie poprowadzi:

Arieta Prusak

Strateżka, CEO agencji kreatywnej MOXIE. Od ponad 15 lat związana z gastronomią. W codziennej pracy tworzy i wdraża spójne strategie komunikacji przekładające się na realne i długofalowe sukcesy. W marketingu dla branży HoReCa projektuje usługi z wykorzystaniem metodologii service design nastawione na całościowe doświadczenie gościa. Zawsze na bieżąco z trendami, szczególnie w digital marketingu. Po godzinach rozwija podcast MOXIEtalks.

 

 

 

Eksperci od zmiany i pomożemy je wdrożyć w Twoim biznesie. Agencja kreatywna, która stawia na kompleksowe i skuteczne rozwiązania. W każdy projekt angażuje się na 100%, a pasją zespołu jest ciągłe doskonalenie i wdrażanie nowości.

MOXIE działą w tygodniowych sprintach, co bardzo przyspiesza realizację projektów i gwarantuje, że każde zlecenie wykonamy na czas. Ma jeden cel: Twój sukces biznesowy i zrobimy wszystko, by pomóc Ci go zrealizować.

Wartości, którymi kieruje się zespół w codziennej pracy to odwaga, odpowiedzialność, pasja i rozwój. MOXIE to w polskim tłumaczeniu determinacja i pewność siebie. 

Jak wygląda współpraca z MOXIE?

  • krótki wywiad i diagnoza problemów oraz celów biznesowych,
  • przygotowanie indywidualnych rekomendacji działań,
  • opracowanie moodboardów i harmonogramu pracy,
  • analiza i optymalizacja skuteczność działań każdego dnia,
  • wprowadzanie nowości i usprawnienia w komunikacji Twojej marki.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

  • komunikacja nowych produktów i usług 
  • strategia komunikacji - pomoc w stworzeniu lub uaktualnieniu marki, która dostosuje się do zmieniającej się rzeczywistości,
  • kampanie reklamowe -  skuteczne reklamy Facebook i Instagram Ads oraz Google Ads, które będą odpowiednio targetowane i dopasowane dla różnych grup odbiorców,
  • social media - wykorzystanie potencjału wszystkich kanałów komunikacji i budowanie lojalnej społeczności
  • strony internetowe - funkcjonalna strona lub sklep internetowy przeniesie Twój biznes z offline do online,
  • materiały graficzne i druki - stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej, która nie tylko będzie funkcjonalna, ale też zachwyci Twoich klientów,
  • kreatywne koncepcje - gotowe pomysły i rekomendacje dopasowane do Twojego biznesu,
  • copywriting
  • produkcja foto i wideo 
  • kampanie e-mail i SMS.