Warsztaty Customer Journey Map - zaktualizuj strategię i ścieżki klientów
Customer Journey Map to szczegółowa lista interakcji w jakie klient wchodzi z Twoją firmą, marką. Jej przygotowanie pozwala na identyfikację mocnych i słabych punktów ścieżki sprzedaży czy realizacji usług, a to z kolei jest najlepszą bazą do naprawy kluczowych procesów mających wpływ na ocenę działalności restauracji, kawiarni, baru. Dzięki Customer Journey Map można skutecznie budować lojalność klientów, co jest tak istotne w czasach gwałtownych nieoczekiwanych zmian.
Zapraszamy na warsztaty:
Customer Journey Map - zaktualizuj strategię i ścieżki klientów
TERMIN: 28.09.2020 / godz. 15.00
MIEJSCE: MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE
pawilon 5 / Spekear's Corner
Podczas warsztatów dowiesz się:
- Czym jest Customer Journey Map i dlaczego tworzenie ścieżek klientów i gości jest takie ważne?
- Jak zaplanować spójne i skuteczne działania na każdym poziomie spotkania klienta z marką?
- Prezentacja narzędzi do budowania ścieżek klientów.
Czas trwania: 60 minut.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny, ale obowiązkowa jest wcześniejsza rejestracja.
Szkolenie poprowadzi:
Arieta Prusak
Strateżka, CEO agencji kreatywnej MOXIE. Od ponad 15 lat związana z gastronomią. W codziennej pracy tworzy i wdraża spójne strategie komunikacji przekładające się na realne i długofalowe sukcesy. W marketingu dla branży HoReCa projektuje usługi z wykorzystaniem metodologii service design nastawione na całościowe doświadczenie gościa. Zawsze na bieżąco z trendami, szczególnie w digital marketingu. Po godzinach rozwija podcast MOXIEtalks.
Eksperci od zmiany i pomożemy je wdrożyć w Twoim biznesie. Agencja kreatywna, która stawia na kompleksowe i skuteczne rozwiązania. W każdy projekt angażuje się na 100%, a pasją zespołu jest ciągłe doskonalenie i wdrażanie nowości.
MOXIE działą w tygodniowych sprintach, co bardzo przyspiesza realizację projektów i gwarantuje, że każde zlecenie wykonamy na czas. Ma jeden cel: Twój sukces biznesowy i zrobimy wszystko, by pomóc Ci go zrealizować.
Wartości, którymi kieruje się zespół w codziennej pracy to odwaga, odpowiedzialność, pasja i rozwój. MOXIE to w polskim tłumaczeniu determinacja i pewność siebie.
Jak wygląda współpraca z MOXIE?
- krótki wywiad i diagnoza problemów oraz celów biznesowych,
- przygotowanie indywidualnych rekomendacji działań,
- opracowanie moodboardów i harmonogramu pracy,
- analiza i optymalizacja skuteczność działań każdego dnia,
- wprowadzanie nowości i usprawnienia w komunikacji Twojej marki.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
- komunikacja nowych produktów i usług
- strategia komunikacji - pomoc w stworzeniu lub uaktualnieniu marki, która dostosuje się do zmieniającej się rzeczywistości,
- kampanie reklamowe - skuteczne reklamy Facebook i Instagram Ads oraz Google Ads, które będą odpowiednio targetowane i dopasowane dla różnych grup odbiorców,
- social media - wykorzystanie potencjału wszystkich kanałów komunikacji i budowanie lojalnej społeczności
- strony internetowe - funkcjonalna strona lub sklep internetowy przeniesie Twój biznes z offline do online,
- materiały graficzne i druki - stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej, która nie tylko będzie funkcjonalna, ale też zachwyci Twoich klientów,
- kreatywne koncepcje - gotowe pomysły i rekomendacje dopasowane do Twojego biznesu,
- copywriting
- produkcja foto i wideo
- kampanie e-mail i SMS.