Salon FOOD
Salon FOOD to dla branży spożywczej zwiastun trendów konsumenckich, kompleksowy przegląd ofert, ale też promocja polskiej gospodarki.
ZAKRES TEMATYCZNY
- mięso i przetwory mięsne
- mleko i produkty mleczarskie
- produkty połowów i przetwory rybne
- produkty przemysłu piekarskiego i wyroby cukiernicze
- owoce, warzywa, grzyby oraz ich przetwory
- wody mineralne i napoje bezalkoholowe
- produkty przemysłu tłuszczowo-olejarskiego
- żywność ekologiczna, dietetyczna oraz zdrowa żywność - NOWOŚĆ: strefa ORGANIC
- kawa, herbata, zioła, przyprawy, bakalie
- wyroby przemysłu spirytusowego i drożdżowego
- wyroby winiarskie
- produkty przemysłu piwowarsko-słodowego
- convenience food, vege, żywność funkcjonalna - NOWOŚĆ: strefa FOOD INNOVANTIONS & START UP’S.
KTO ODWIEDZA SALON?
Salon FOOD na targach POLAGRA co roku odwiedza je kilkadziesiąt tysięcy profesjonalistów z całego świata, poszukujących nowości, inspiracji, a przede wszystkim nastawionych na zawarcie długoterminowych kontraktów. To ważne wydarzenie w rozwoju nowych perspektyw eksportowych, w którym kluczową rolę odgrywa program Hosted Buyers, dzięki któremu menedżerowie sieci handlowych oraz hurtowni, dystrybutorzy i importerzy żywności spoza Polski mogą wziąć udział w targach na bardzo preferencyjnych warunkach.
WYDARZENIA SPECJALNE
Ekspozycji towarzyszą szkolenia branżowe skierowane zarówno do producentów, jak i dystrybutorów żywności na temat nowych regulacji prawnych czy też rozwiązań marketingowych dla przedsiębiorców z branży spożywczej,. Odbywają się także panele dyskusyjne z udziałem ekspertów na temat zmian w zachowaniu konsumentów oraz trendów w żywieniu.