Organizator:

Prelegenci

Waldemar Skorupka

CEO, Doradca Strategiczny, Sparingpartner Zarządów
INWENTA

Waldemar Skorupka

CEO, Doradca Strategiczny, Sparingpartner Zarządów
INWENTA
Związany z branżą mięsną i handlową od prawie 30 lat. Zdobywał doświadczenie zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej, w zarządzaniu dużymi zespołami i rozwijaniu silnych przedsiębiorstw produkcyjnych.

Obecnie pełni rolę doradcy strategicznego, realizując duże projekty strategiczne i rozwojowe. Specjalizuje się w tworzeniu strategii, które skupiają się na wzroście wartości firm w oparciu o wizje założycieli, wartości, cele i trendy rynkowe. Członek Zarządu  Stowarzyszenia Interim Managerów, Certyfikowany Interim Manager, Członek Rady Instytutu Humanites, Mentor w Mentors 4 Starters, Certyfikowany Mediator.

Jego motto „miękko do ludzi - twardo do problemów” odzwierciedla przekonanie, że klucz do sukcesu tkwi w umiejętności budowania relacji interpersonalnych, efektywnej komunikacji oraz strategicznym planowaniu i precyzyjnej egzekucji.

Jako prezes Inwenta skutecznie wspiera firmy w odnoszeniu sukcesów na konkurencyjnych rynkach.

Magdalena Papiernik-König

adwokat
Eversheds Sutherland

Magdalena Papiernik-König

adwokat
Eversheds Sutherland
Adwokat, certyfikowany Legal Project Managerem i Counselem w zespole arbitrażu i złożonych sporów gospodarczych w polskim biurze Eversheds Sutherland.

Specjalizuje się w arbitrażu inwestycyjnym i międzynarodowym arbitrażu handlowym oraz złożonych postępowaniach sądowych. Posiada uprawnienia Legal Project Practitioner oraz Legal Process Improvement Professional, które wykorzystuje w zarządzaniu projektami spornymi i usprawnianiu procesów prawnych. Ma ponad 13-letnie doświadczenie w doradztwie i reprezentowaniu klientów w sporach dotyczących różnych gałęzi gospodarki, w tym sektora energetycznego i zasobów naturalnych, handlu, infrastruktury i budownictwa, włączając w to projekty realizowane w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC.  

Przed dołączeniem do kancelarii pracowała w renomowanej polskiej firmie prawniczej oraz w międzynarodowej kancelarii prawnej w Budapeszcie.

Wspiera klientów w zakresie postępowań arbitrażowych i złożonych postępowań sądowych, a w prowadzonych przez siebie sprawach z powodzeniem wykorzystuje techniki zarządzania projektami prawnymi  i usprawniania procesów prawnych. Prowadzi również projekty optymalizacji procesów prawnych dla portfeli spraw klientów z różnych branż.

Brała udział w prestiżowych postępowaniach arbitrażowych – inwestycyjnych i gospodarczych – prowadzonych na podstawie najważniejszych regulaminów stałych sądów polubownych oraz regulaminu UNCITRAL. Doświadczenie Magdaleny obejmuje także reprezentowanie klientów w negocjacjach ugodowych z rządami państw, zakończonych zawarciem korzystnych porozumień w arbitrażu inwestycyjnym. Była również pełnomocnikiem inwestora w bezprecedensowym sporze inwestycyjnym, w którym trybunał uznał dwa naruszenia traktatu międzynarodowego na korzyść jej klienta.

Ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Arbitration & ADR Training Programme of the International Court of Arbitration of the International Chamber of Commerce (ICC) na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia podyplomowe z Zarządzania Projektami w Szkole Głównej Handlowej. Rekomendowana przez prestiżowe, międzynarodowe rankingi prawnicze (The Legal 500 EMEA, The Legal 500 Arbitration Powerlist CEE).

Mateusz Górniaczyk

radca prawny
JLSW Janaszczyk Lis & Wspólnicy

Mateusz Górniaczyk

radca prawny
JLSW Janaszczyk Lis & Wspólnicy
Radca prawny w kancelarii JLSW Janaszczyk Lis & Wspólnicy działający w departamencie Prawa Cywilnego i Procesowego. Od 2016 r. świadczy kompleksową pomoc prawną na rzecz firm i klientów indywidualnych z zakresu przetwórstwa i transportu żywności.

Wspiera Klientów Kancelarii w realizacji projektów z zakresu przetwórstwa i transportu żywności. Brał udział w badaniach due dilligence oraz audytach działalności przedsiębiorców z branży spożywczej. Reprezentował Klientów Kancelarii w licznych postępowaniach administracyjnych oraz sądowoadministracyjnych związanych ze stosowaniem krajowych i unijnych regulacji prawa żywnościowego. Radca prawny w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu.

Łukasz Koc

senior tax manager
ASB Group

Łukasz Koc

senior tax manager
ASB Group
Radca prawny z bogatym, 15-letnim doświadczeniem w doradztwie podatkowym i prawnym, które zdobywał w międzynarodowych spółkach doradztwa podatkowego oraz czołowych polskich kancelariach.

Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych oraz podatku VAT. Uczestniczył w wielu projektach z zakresu bieżącego doradztwa w podatku od towarów i usług i podatków dochodowych, doradzał przede wszystkim dużym przedsiębiorstwom, zarówno w zakresie bieżącej działalności, weryfikacji rozliczeń, jak i przy projektach restrukturyzacyjnych. Pracował m.in dla branż nieruchomościowej, FMCG, produkcyjnej oraz motoryzacyjnej.

Dominika Durchowska

adwokat
Eversheds Sutherland

Dominika Durchowska

adwokat
Eversheds Sutherland
Dominika Durchowska, LL.M. jest adwokatem w zespole arbitrażu i złożonych sporów gospodarczych w polskim biurze Eversheds Sutherland. Specjalizuje się w rozwiązywaniu sporów. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań spornych.

Reprezentuje klientów w międzynarodowych postępowaniach arbitrażowych (handlowych i inwestycyjnych) i postępowaniach sądowych w Polsce. Zajmuje się również pozyskiwaniem finansowania sporów przez podmioty trzecie (Third-Party Funding) oraz doradzaniem zagranicznym inwestorom w przedmiocie objęcia inwestycji ochroną traktatową. Przed dołączeniem do kancelarii współpracowała z polskimi i międzynarodowymi kancelariami prawnymi.

Ma doświadczenie w reprezentacji klientów w postępowaniach arbitrażowych prowadzonych na podstawie najważniejszych regulaminów stałych sądów polubownych (SCC, ICC, LCIA) oraz regulaminu UNCITRAL.

Jest autorką publikacji na temat finansowania sporów przez podmioty trzecie oraz arbitrażu inwestycyjnego. Od wielu lat jest rekomendowana przez międzynarodowe informatory prawnicze m.in. The Legal 500 EMEA (Dispute Resolution).

Ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie Śląskim oraz studia podyplomowe z międzynarodowego arbitrażu handlowego na Uniwersytecie Sztokholmskim (LL.M. in International Commercial Arbitration Law). Była słuchaczką Haskiej Akademii Prawa Międzynarodowego (kurs prawa międzynarodowego publicznego).

Katarzyna Błachowicz

wiceprezes zarządu
Klaster Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu – Krajowy Klaster Kluczowy

Katarzyna Błachowicz

wiceprezes zarządu
Klaster Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu – Krajowy Klaster Kluczowy
Ekspertka w dziedzinie gospodarki o obiegu zamkniętym oraz recyklingu. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży gospodarki odpadami i recyklingu, koncentrując się na wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań oraz promowaniu współpracy międzysektorowej

Koordynuje działania Klastra Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu na rzecz rozwoju innowacji, konkurencyjności i współpracy biznesowej pomiędzy firmami i instytucjami naukowymi. Aktywna w konsultacjach i opiniowaniu aktów prawnych dotyczących recyklingu i GOZ. Autorka licznych publikacji branżowych na temat recyklingu, gospodarki odpadami i zrównoważonego rozwoju.

Agnieszka Pogorzelska

Managerka Działu Diagnoz i Projektów AC/DC
Inwenta

Agnieszka Pogorzelska

Managerka Działu Diagnoz i Projektów AC/DC
Inwenta
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze usług diagnostycznych i doradztwa HR. Doradza, jakie narzędzia diagnostyczne najlepiej zrealizują potrzebę danej organizacji.

Jest partnerką dla firm w realizowaniu celów biznesowych poprzez prowadzenie indywidualnie skonstruowanych projektów doradczych w obszarze kompetencji pracowników. Zarządza projektami diagnozy kompetencji (ponad 250 projektów), badaniami ogólnoorganizacyjnymi (badanie satysfakcji i zaangażowania, badanie różnorodności i włączania), projektami doradczymi w zakresie budowania modeli kompetencyjnych w organizacjach, na bazie opisów stanowisk oraz celów biznesowych.

Projektuje i prowadzi cykle szkoleń dla asesorów wewnętrznych organizacji, pełni rolę mentorki. Na konferencjach i webinarach przybliża tematykę kompetencji przyszłości, ich diagnozowania i rozwoju, nowych trendów w zarządzaniu zespołami, kultury różnorodności, równości i włączania, a także identyfikowania i zarządzania talentami oraz ich wpływu na wyniki biznesowe organizacji. Jest autorką publikacji o tej tematyce.

Jest certyfikowaną Analityczką Predictive Index® (PI®) oraz narzędzi Aon Assessment Solutions.

Roman Wendt

Ekspert, Interim Manager
Inwenta

Roman Wendt

Ekspert, Interim Manager
Inwenta
Ekspert efektywności biznesowej i operacyjnej, praktyk dzielący się swoimi doświadczeniami, do których należy zaliczyć ponad 20 projektów wdrażania zmian. Interim Manager z 20 letnim doświadczeniem.

Orędownik produktywności, dla którego wszystkie narzędzia i działania, choćby najbardziej rozwinięte technologicznie, są tylko drogą do celu jakim jest efekt biznesowy i usatysfakcjonowani ludzie, którzy go tworzą. Najwięcej potencjału dla usprawnień odnajduje łącząc sprzedaż i
oczekiwania klientów ze sprawną realizacją zamówień.

Zdobywał doświadczenie tworząc od podstaw i doprowadzając do pozycji lidera branży swoją firmę usługową B2B (od poziomu start-pu do sprzedaży), a następnie pracując w ogólnopolskiej firmie
konsultingowo-wdrożeniowej i realizując własne projekty zmian.

Autor książek z zakresu usprawniania biznesu i wdrażania zmian, oraz 2 metodyk biznesowych.
Założyciel Stowarzyszenia Interim Managers.

Agnieszka Krawczyk

Manager w Departamencie Klienta Strategicznego
Krajowy Rejestr Długów

Agnieszka Krawczyk

Manager w Departamencie Klienta Strategicznego
Krajowy Rejestr Długów
Absolwentka studiów MBA na WSB NLU, specjalizująca się w zagadnieniach związanych z księgowością spółek, a także upadłością i restrukturyzacją, które pogłębiała na licznych kursach branżowych.

Karierę zawodową rozpoczęła w sektorze bankowym, gdzie przez 15 lat zdobywała doświadczenie i rozwijała kompetencje w pracy z klientami biznesowymi.
W czasie pandemii zainteresowała się tematyką wyceny spółek, co stało się ważnym elementem jej dalszego rozwoju zawodowego. Obecnie jako Manager w Departamencie Klienta Strategicznego, wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie, aby wspierać klientów w minimalizowaniu ryzyka biznesowego, przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom dłużników oraz budowaniu trwałych i bezpiecznych relacji handlowych.
Wierzy, że skuteczność w biznesie opiera się na zaufaniu, wzajemnym zrozumieniu i dobrze zaplanowanych działaniach.

Joanna Kasowska

Quality Standards&Climate Prot. Director
Grupa Żabka

Joanna Kasowska

Quality Standards&Climate Prot. Director
Grupa Żabka
Od 17 lat związana z bezpieczeństwem i jakością żywności. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie systemów zarządzania żywnością oraz procesami jakościowymi, a także budowaniem kultury jakości.

Od 2009 r. związana z Żabka Polska. Od 2012 roku odpowiedzialna za budowanie usystematyzowanych procesów jakościowych i środowiskowych w organizacji. Od 2020 w roli Dyrektora Zarządzania Jakością i Środowiskiem odpowiedzialna m. in. za budowanie polityki jakościowej w Spółce.

Absolwentka Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na kierunku Technologii Żywności i Żywienia oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na Kierunku Zarządzanie Jakością. Audytor wiodący systemu ISO 9001, wieloletni audytor systemów zarządzania bezpieczeństwem żywności.

Paweł Grabowski

Director of Digital B2B
Grupa Żabka

Paweł Grabowski

Director of Digital B2B
Grupa Żabka
Doświadczony manager z ponad 15-letnim stażem w różnych branżach – od technologii po konsulting. Obecnie pełni funkcję Director of Digital B2B w Grupie Żabka.

Jego działania w istotny sposób przyczyniły się do cyfrowej transformacji spółek Grupy oraz wdrożenia innowacyjnych technologii, które otwierają nowe możliwości rozwoju.

Zespół pod jego kierownictwem kształtuje przyszłość autonomicznego handlu detalicznego poprzez projekt Żabka Nano oraz realizuje strategiczne, innowacyjne inicjatywy takie jak Żabka Ads – nowoczesną platformę komunikacji z klientem, zintegrowanej z ekosystemem Żabki. Dzięki tym działaniom Grupa zyskuje nowe narzędzia do precyzyjnego targetowania i tworzenia wartości dodanej dla partnerów biznesowych.

Jakub Teler

Mecenas
Maruszkin

Jakub Teler

Mecenas
Maruszkin
Doradza w kancelarii Maruszkin w ramach zespołu ESG, specjalizując się w kwestiach związanych z rynkiem uprawnień do emisji (ETS, CBAM) oraz regulacjami ESG, w tym Taksonomią UE i dyrektywą CSRD. 

Wspiera klientów w dostosowywaniu działalności do wymogów zrównoważonego rozwoju oraz zapewnieniu zgodności z dynamicznie zmieniającymi się regulacjami prawnymi.

Ukończył z wyróżnieniem prawo na Uniwersytecie Warszawskim oraz, w ramach szkoły prawa brytyjskiego realizowanej przez Uniwersytet Warszawski we współpracy z University of Cambridge, uzyskał z wyróżnieniem Diploma in English Law & Legal Skills. Jakub jest aplikantem adwokackim w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie.

Doświadczenie zdobywał w działach prawnych spółek giełdowych oraz w międzynarodowych kancelariach prawnych, gdzie zajmował się zagadnieniami z zakresu prawa administracyjnego, regulacyjnego oraz ochrony środowiska.

Dorota Fennessy

Country Manager and Head of BD Biogas Poland
Shell Biogas

Dorota Fennessy

Country Manager and Head of BD Biogas Poland
Shell Biogas
Dr Dorota Fennessy jest specjalistką w zakresie odnawialnych źródeł energii oraz biopaliw obecnie kierująca działalnością Shell Biogas w Polsce.

Odpowiadała za rozwój globalnych portfeli produktowych największych marek rolniczych oraz wdrażanie innowacyjnych projektów w obszarze biopaliw i zrównoważonego rozwoju. W obecnej roli koncentruje się na wdrażaniu cyrkularnych rozwiązań bioenergetycznych na rynku polskim, ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z kluczowymi interesariuszami z sektorów paliwowego, spożywczego i rolniczego. Jej działania obejmują pozyskiwanie substratów organicznych do produkcji niskoemisyjnych paliw i gazu, wspierając tym samym realizację krajowych celów dekarbonizacji.