Organizator:

Dziesięć powodów, dla których powinieneś zostać wystawcą

Podziel się

Nie ma uniwersalnego narzędzia pozwalającego pozyskać klientów. Jednak rola targów branżowych jest nie do przecenienia. Oto zestawienie 10 powodów, dlaczego warto inwestować w obecność na targach branży spożywczej i HoReCa właśnie w Poznaniu.

Aby zdobyć klientów warto korzystać z każdego dostępnego narzędzia. Targi branżowe są jednym z nich – w pewnych aspektach jednym z najskuteczniejszych. Oto dziesięć powodów, dla których poznańska POLAGRA będzie...strzałem w dziesiątkę.

Networking i dobre relacje

Nic tak nie buduje relacji z klientami jak spotkanie z nimi na żywo. Chwila rozmowy, uścisk dłoni, wymiana doświadczeń i opinii ważą niekiedy więcej niż setki wymienionych maili, dziesiątki telefonów i spotkań online.

Najważniejsi klienci w jednym miejscu

Targi POLAGRA odwiedzają głównie: technolodzy, właściciele, managerowie, detaliści i hurtownicy, dystrybutorzy, dostawcy oraz inwestorzy. Jadą na Międzynarodowe Targi Poznańskie, żeby poznać rynkowe nowości, rozeznać się w ofercie, a często nierzadko z myślą podpisania umowy lub wieloletniego kontraktu.

Nieobecni nie mają głosu

Spotkania na żywo, oprócz budowania relacji pozwalają budować przewagę nad konkurencją. Targi to miejsce zawierania umów. Jeśli zabraknie na nich twojej firmy, klient zapewne skorzysta oferty twojego konkurenta.

Podglądaj konkurencję

Parafrazując znane powiedzenie: "przyjaciół trzymaj blisko, a konkurentów z branży spożywczej jeszcze bliżej". Na POLAGRZE warto zostać wystawcą choćby po to, żeby trzymać rękę na pulsie, zainwestować w benchmarking, żeby poznać działania konkurencji. Tej w Poznaniu na pewno nie zabraknie, bo już na kilka miesięcy przed targami znamy liderów, którzy z nami będą.

Wieczór branżowy

Wystawcy tradycyjnie zapraszani są na wieczór branżowy, na którym, w mniej formalnych okolicznościach, można porozmawiać z potencjalnymi klientami. Dodatkową zaletą jest fakt, że wieczór branżowy łączy wystawców targów POLAGRA i Taropak – targami opakowań.

Zapytaj o ofertę Kontakt do zespołu Dwa lata promocji

Praktyczna wiedza na wyciągnięcie ręki

POLAGRA to też dawka wiedzy. W szkoleniach organizowanych m.in. przez kancelarie prawnicze mogą wziąć udział nie tylko zwiedzający. Wystawcy, dysponujący kilkudziesięcioma zaproszeniami, mogą na nie zaprosić swoich klientów lub pracowników. Praktyczna wiedza zdobyta na szkoleniach ułatwi codzienną pracę.

Łatwy dojazd dla wszystkich

Poznań pozytywnie wyróżnia się na tle innych ośrodków targowych, nie tylko polskich. Lokalizacja w centrum miasta, tuż obok głównego dworca kolejowego, ułatwia dojazd wystawcom i zwiedzającym. Raptem kilka kilometrów na zachód znajduje się lotnisko – dojazd z niego to przejechanie na wprost kilku kilometrów jedną ulicą. Wszyscy wystawcy mogą też skorzystać z wielopoziomowego parkingu podziemnego na terenie MTP.

Więcej niż targi

Bogata infrastruktura i gwarantuje dogodną ekspozycję w jednym z pawilonów.  A może chcesz zorganizować na swoim stoisku większe spotkanie lub konkurs? Grupa MTP oferuje wystawcom dodatkowe, kompleksowe usługi: gala, konferencja prasowa, specjalna strefa z cateringiem, a może dodatkowa promocja realizowana przez agencję interaktywną? To wszystko jest do zrobienia.

Dodatkowa promocja? Korzystaj!

Wystawienie się na targach POLAGRA to też doskonała okazja do zwiększenia świadomości marki. Targi nie tylko przyciągają zwiedzających, ale są także obecne w mediach co pozwala na dotarcie z informacją o firmie i jej produktach do jeszcze szerszego grona odbiorców.

Przepływ branż i lepszy ogląd rynku

POLAGRA to bodaj jedyne targi spożywcze w Polsce, które skupiają taki przekrój firm i zwiedzających z tak wielu branż sektora spożywczego. Na przykład producent mięsa, wyrobów mlecznych czy dystrybutor kawy może spotkać nie tylko swoich klientów, ale też właścicieli restauracji i szefów kuchni, którzy z jego produktów korzystają na co dzień. W pawilonie obok spotka też firmy oferujące opakowania. A jeszcze w czasie POLAGRY może udać się na targi Smaki Regionów. Dzięki temu zyskuje jeszcze lepszy ogląd rynku, na którym działa.

Zapytaj o ofertę Kontakt do zespołu dwa lata promocji

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu!

Paweł Flachmański
Paweł Flachmański
Daria Maciejewska
Daria Maciejewska
Sylwia Rogowicz
Sylwia Rogowicz
Filip Głogowski-Kurpisz
Filip Głogowski-Kurpisz