Organizator: Grupa MTP

Znajdź klientów restauracji online. Jak tworzyć grupy docelowe do Social Ads i Google Ads?

Podziel się

 

 

W lipcu z internetu korzystało 27 mln Polaków (13,8 mln kobiet oraz 13,3 mln mężczyzn). Łącznie wykonali oni 58,8 mld odsłon. Co więcej, przeciętny Polak spędza ok. 2 godzin dziennie, czyli 1 miesiąc, na przeszukiwaniu sieci.

Nie ma więc wątpliwości, że Internet stał się przestrzenią, gdzie należy budować relacje na szeroką skalę, również te biznesowe. To właśnie tam znajdujemy klientów i ambasadorów naszej marki. A jak to zrobić?

Zapraszamy na szkolenie:

Znajdź swoich gości i klientów online. Jak tworzyć grupy docelowe do Social Ads i Google Ads?

 

TERMIN: 30.09.2020 / godz. 13.00

MIEJSCE: MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE

pawilon 5 / Spekear's Corner

W programie szkolenia:

  • Co Facebook i Google wie o Twoich klientach? Prezentacja danych demograficznych i behawioralnych w panelach reklamowych,
  • Przedstawienie narzędzi reklamowy: Facebook i Instagram Ads oraz Google Ads,
  • Jak czytać dane na temat Twoich klientów? Najważniejsze wskaźniki w Google Analitics,
  • Stwórz skuteczną kampanię online: jak stworzyć założenia do kampanii, kreacje i grupy docelowe.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny, ale obowiązkowa jest wcześniejsza rejestracja.

Zgłoś udział w szkoleniu

Szkolenie poprowadzi:

Arieta Prusak

Strateżka, CEO agencji kreatywnej MOXIE. Od ponad 15 lat związana z gastronomią. W codziennej pracy tworzy i wdraża spójne strategie komunikacji przekładające się na realne i długofalowe sukcesy. W marketingu dla branży HoReCa projektuje usługi z wykorzystaniem metodologii service design nastawione na całościowe doświadczenie gościa. Zawsze na bieżąco z trendami, szczególnie w digital marketingu. Po godzinach rozwija podcast MOXIEtalks.

 

 

 

Eksperci od zmiany i pomożemy je wdrożyć w Twoim biznesie. Agencja kreatywna, która stawia na kompleksowe i skuteczne rozwiązania. W każdy projekt angażuje się na 100%, a pasją zespołu jest ciągłe doskonalenie i wdrażanie nowości.

MOXIE działą w tygodniowych sprintach, co bardzo przyspiesza realizację projektów i gwarantuje, że każde zlecenie wykonamy na czas. Ma jeden cel: Twój sukces biznesowy i zrobimy wszystko, by pomóc Ci go zrealizować.

Wartości, którymi kieruje się zespół w codziennej pracy to odwaga, odpowiedzialność, pasja i rozwój. MOXIE to w polskim tłumaczeniu determinacja i pewność siebie. 

Jak wygląda współpraca z MOXIE?

  • krótki wywiad i diagnoza problemów oraz celów biznesowych,
  • przygotowanie indywidualnych rekomendacji działań,
  • opracowanie moodboardów i harmonogramu pracy,
  • analiza i optymalizacja skuteczność działań każdego dnia,
  • wprowadzanie nowości i usprawnienia w komunikacji Twojej marki.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

  • komunikacja nowych produktów i usług 
  • strategia komunikacji - pomoc w stworzeniu lub uaktualnieniu marki, która dostosuje się do zmieniającej się rzeczywistości,
  • kampanie reklamowe -  skuteczne reklamy Facebook i Instagram Ads oraz Google Ads, które będą odpowiednio targetowane i dopasowane dla różnych grup odbiorców,
  • social media - wykorzystanie potencjału wszystkich kanałów komunikacji i budowanie lojalnej społeczności
  • strony internetowe - funkcjonalna strona lub sklep internetowy przeniesie Twój biznes z offline do online,
  • materiały graficzne i druki - stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej, która nie tylko będzie funkcjonalna, ale też zachwyci Twoich klientów,
  • kreatywne koncepcje - gotowe pomysły i rekomendacje dopasowane do Twojego biznesu,
  • copywriting
  • produkcja foto i wideo 
  • kampanie e-mail i SMS.