Jak sprzedawać żywność w internecie? E-commerce w branży spożywczej [DEBATA]
Czego potrzebuje firma, aby skutecznie sprzedawać w internecie na nowych rynkach? Jakie oczekiwania mają zagraniczni klienci? Jak rozliczać transakcje transgraniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi? Jak zarządzać swoimi środkami na rynkach walutowych? Zapraszamy na kolejną debatę podczas targów POLAGRA.
92 mld złotych - taka jest aktualna, szacunkowa wartość rynku e-commerce w Polsce. Co ósma osoba korzystająca z internetu, a co trzecia robiąca w nim zakupy regularnie kupuje w sieci produkty spożywcze. "Prognozowany udział handlu online w sprzedaży produktów spożywczych w Polsce na koniec 2022 roku wyniósł 1,4%, a w 2027 roku ta wartość prawdopodobnie wzrośnie do 2,7% - informuje portal managerplus.pl, powołujące się na dane badania PwC. Potencjał na rozwój jest ogromny.
Czego potrzebuje firma, aby skutecznie sprzedawać w internecie na nowych rynkach? Jakie oczekiwania mają zagraniczni klienci? Jak rozliczać transakcje transgraniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi? Jak zarządzać swoimi środkami na rynkach walutowych?
Na te pytania odpowiedzą eksperci podczas debaty pt. "Jak sprzedawać żywność w internecie? E-commerce w branży spożywczej?"
Debata odbędzie się w środę, 27 września, na Scenie Trendów w pawilonie nr 5. Jej moderatorem będzie Piotr Snopek, dyrektor sprzedaży i marketingu w firmie Paszport Do Eksportu, a prelegentami:
- Monika Kosmowska – Get Noticed Agency
- Tomasz Tomborowski – Ebury
- Tomasz Kwiatkowski - Getsix