Organizator: Grupa MTP

Salon FOOD

Podziel się

Salon FOOD to dla branży spożywczej zwiastun trendów konsumenckich, kompleksowy przegląd ofert, ale też promocja polskiej gospodarki.

ZAKRES TEMATYCZNY

  • mięso i przetwory mięsne
  • mleko i produkty mleczarskie
  • produkty połowów i przetwory rybne
  • produkty przemysłu piekarskiego i wyroby cukiernicze
  • owoce, warzywa, grzyby oraz ich przetwory
  • wody mineralne i napoje bezalkoholowe
  • produkty przemysłu tłuszczowo-olejarskiego
  • żywność ekologiczna, dietetyczna oraz zdrowa żywność - NOWOŚĆ: strefa ORGANIC 
  • kawa, herbata, zioła, przyprawy, bakalie
  • wyroby przemysłu spirytusowego i drożdżowego
  • wyroby winiarskie
  • produkty przemysłu piwowarsko-słodowego
  • convenience food, vege, żywność funkcjonalna - NOWOŚĆ: strefa FOOD INNOVANTIONS & START UP’S.

KTO ODWIEDZA SALON?

Salon FOOD na targach POLAGRA co roku odwiedza je kilkadziesiąt tysięcy profesjonalistów z całego świata, poszukujących nowości, inspiracji, a przede wszystkim nastawionych na zawarcie długoterminowych kontraktów. To ważne wydarzenie w rozwoju nowych perspektyw eksportowych, w którym kluczową rolę odgrywa program Hosted Buyers, dzięki któremu menedżerowie sieci handlowych oraz hurtowni, dystrybutorzy i importerzy żywności spoza Polski mogą wziąć udział w targach na bardzo preferencyjnych warunkach.

 

WYDARZENIA SPECJALNE

Ekspozycji towarzyszą szkolenia branżowe skierowane zarówno do producentów, jak i dystrybutorów żywności na temat nowych regulacji prawnych czy też rozwiązań marketingowych dla przedsiębiorców z branży spożywczej,. Odbywają się także panele dyskusyjne z udziałem ekspertów na temat zmian w zachowaniu konsumentów oraz  trendów w żywieniu.

 

 

FOOD - oferta uczestnictwa