Producenci i dystrybutorzy food spotkają się w Poznaniu
Do grona tegorocznych wystawców Salonu Food dołączyły kolejne firmy.
Targi POLAGRA co roku gromadzą wystawców z branży spożywczej z kraju i zagranicy. To wyjątkowa okazja, aby nawiązać wartościowe kontakty biznesowe i odkryć nowe możliwości współpracy, nie tylko na rynku polskim, ale też międzynarodowym.
Do grona tegorocznych wystawców Salonu Food dołączyły kolejne firmy.
AgroFarm to firma z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży wysokiej jakości jaj, oferująca jaja z wolnego wybiegu, klatkowe i przepiórcze. Firma stawia na bezkompromisową jakość - jaja pochodzą wyłącznie z polskich ferm, a cały proces produkcyjny odbywa się pod stałą kontrolą weterynaryjną. Dbają, by produkcja była zgodna z zasadami etycznymi i ekologicznymi, wdrażają również systemy HACCP, GMP oraz GHP.
Z kolei FruttaMax zaprezentuje rewolucyjne syropy owocowe premium, dzięki którym możesz w kilka sekund zmienić zwykłą wodę w orzeźwiający napój o ulubionym smaku. Syropy dostępne są w trzech kategoriach:
- FruttaMax Bubble12
- FruttaMax Bubble12 Light
- FruttaMax KIDS
Pozostając w temacie napojów, warto odwiedzić stoisko Bio Street sp. z o.o., producenta kawy macerowanej na zimno pod marką Bio Street Cold Brew Coffee RTD dla przemysłu spożywczego i gotowych produktów kawowych pod marką Cold Brew Coffee Black, Cold Brew Coffee Mocca, AleEko Cafe i Coffee for Life.
Prace nad recepturami i trwałością kawy macerowanej Bio Street Cold Brew Coffee RTD trwały od roku 2015. Obecnie firma posiada 26 receptur kawy macerowanej na zimno, do wyboru: z dodatkiem mleka i cukru, z cukrem, z mlekiem bez dodatku cukru oraz bez cukru, z mlekiem bez laktozy i cukru. Działania zostały docenione i potwierdzone wyróżnieniem w kategorii kawa na World Food Poland 2019. Strategią biznesową Bio Street jest produkcja na zlecenie pod marką klienta.
W gronie wystawców nie zabraknie także przedstawicielstwa kategorii przypraw i ziół leczniczych. Firma ELPIS została założona w 1994 roku. Specjalizuje się w hurtowej sprzedaży wysokiej jakości przypraw i ziół leczniczych oraz innych surowców. Stały rozwój, ekspansja geograficzna oraz poszerzanie asortymentu to główne strategie rozwoju tej firmy. Elpis działa na całym świecie — jakość produktów docenia się w ponad 50 krajach Europy, Ameryki, Azji i Afryki.
Pełna lista wystawców tegorocznej edycji Polagry dostępna jest pod tym linkiem>>>