Organizator:

Najpopularniejsze na Facebooku marki producentów mięs i wędlin

Podziel się

Berlinki, Stara Wędliniarnia i ZM Olewnik – to trzy najpopularniejsze na Facebooku marki producentów mięs i wędlin. Raport opublikował Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.

Badania przeprowadzono w marcu 2023 r. W tym czasie najbardziej interaktywnym profilem w zestawieniu okazał się fanpage marki Berlinki. Wygenerował w sumie 9,4 tys. interakcji (9,4 tys.).

„Z tak dobrym wynikiem na tle innych pozostał bezkonkurencyjnym” – czytamy na stronie IBIMS.

Druga pozycję zajęła marka Stara Wędliniarnia (8,6 tys. interakcji), trzecie – Zakłady Mięsne Olewnik z 6,3 tys. interakcjami. Ten ostatni profil rozwijał się najprężniej, zyskując  w badanym okresie aż 2 tys. nowych fanów.

1,4 tys. nowych fanów zdobyła też facebookowa strona marki KONSPOL, a 1000 – JBB Bałdyga. Zwycięskie w pierwszej kategorii Berlinki straciły jednak 113 fanów. 14 obserwujących straciła też marka Madej Wróbel.

W marcu największą aktywnością wykazywały się profile Starej Wędliniarni (84 wpisy), Zakładów Mięsnych Piekarscy (73 posty) oraz Zakładu Mięsnego JAMIR Sobieraj i Wspólnicy (72 publikacje). Aktywne były również: Zakład Mięsny Smoliński (50 wpisów) oraz Zakłady Mięsne „Somianka” Andrzej Ruciński (42 posty).

Profil Berlinek zebrał tez najwięcej reakcji (8,4 tys.). Najczęściej komentowane posty zamieszczono na profilu Starej Wędliniarni (1,8 tys. komentarzy), a największą liczbę udostępnień miał profil ZM Piekarscy (2,2 tys.).

Zostań wystawcą targów POLAGRA Kup bilet na targi